woensdag 21 april 2010

Op vakantie

Met de auto hartstikke vol tassen ben ik gisteren op weg gegaan richting Basel. Na ongeveer 100 de grens over naar Duitsland, bij 484 km de eerste koeien gezien, iets meer dan 500 km naar het hotel. De auto wil niet harder dan 178 km per uur (moest ff proberen natuurlijk) en onderweg drie boeken losgelaten voor mijn meer dan 50 boeken etc. Op het laatste stuk voordat ik bij het hotel kwam, kwam ik in de wegwerkzaamheden en stau terecht. Ik was blij toen ik er was, net voor 6 uur. Ik kwam terecht in een echt Duits hotel met rolluiken voor de ramen :-) Een restaurant naast het hotel, lekker dichtbij. Ik heb gegeten: roomsoep met een bärlauch; kruid dat naar knoflook smaakt en aspergeragout met tagliatelle en zalm. Heerlijk!
Ik was best moe, dus ff 'n boeken losgelaten en met mijn lief gechat (gratis wifi op de kamer) om te zeggen dat ik goed was aangekomen. Natuurlijk nog wat gelezen voordat ik om 10 uur ging slapen.

Geen opmerkingen: