zaterdag 9 juli 2011

Nieuwe mobiel

Vorige week zaterdag ging ik mijn nieuwe mobiele telefoon ophalen, mijn eerste smartphone. Mijn vorige telefoon was een Z600, een echte klaptelefoon nog, lekker dik. Die was alleen geschikt om te bellen en te sms-en, waar heb je anders een telefoon voor toch? Nu heb ik heel iets anders, een hele dunne platte, in vergelijking grote, telefoon: een Samsung Galaxy S2. Met deze telefoon kan ik fatsoenlijke foto's mee maken, die ik ook nog van de telefoon af kan krijgen zonder allerlei toeren te moeten uithalen (zoals bij mijn vorige telefoon). Hierbij dus één van de eerste foto's die ik met mijn telefoon maakte :-) Nu kan ik als ik in Amsterdam sta met zere voeten op mijn mobiel opzoeken waar de dichtsbijzijnde halte is die mij naar de gewenste bestemming brengt, heerlijk!

Geen opmerkingen: