woensdag 31 augustus 2011

Wat ik nog wil vertellen over augustus...







Vorige week zijn we naar de Apenheul geweest.




Heel bijzonder om zo tussen de aapjes te lopen! We hebben veel moeders met kinders op de rug gezien.




Gorillamoeder aan de 'sla'. Zij zat overigens op een eiland met haar familie. Zij mogen dan niet los lopen ;-)





Toen het op een zondag mooi weer was ben ik met mijn nieuwe fiets een stuk gaan fietsen over de heide en heb ik deze foto gemaakt.
Van een medebookcrosser kreeg ik een puzzel van 1000 stukjes op A3 formaat. Afgelopen winter heb ik tijdens dat ik bij mijn daglichtlamp zat een stuk gelegd, maar hij lag al een hele tijd te wachten om af gemaakt te worden. Omdat het zo'n niet zonnige zomer is heb ik mijn daglichtlamp weer in gebruik genomen en heb de puzzel erbij gepakt. En toen was íe zo af!

Geen opmerkingen: