dinsdag 22 mei 2012

Cesar Millan

Ben net terug uit Rotterdam waar ik gisteren 'een afspraakje had' met Cesar Millan. Ik heb zelf niet eens een hond, maar vind zijn manier van werken met energie bijzonder interessant. Gisteren was 'ie dus in Rotterdam in Ahoy. Het is een gigantische zaal en zelfs al zat ik op rij 18, Cesar stond wel heel ver weg. Het was wel bijzonder om er bij te zijn (ook al begon hij te laat en stukken overgeslagen volgens mij). Achteraf nog een vraag en antwoord sessie van een half uur met 1000 anderen. Wel geinig, maar toen zagen we hem helemaal niet meer, want voor de 'knusheid' hadden ze de grote schermen aan de zijkant uit gezet :-\ Ik zou toch wel eens één op één met hem willen praten, want hij 'zit wel in de goede richting'.

2 opmerkingen:

1972Galadriel zei

Wat stom, de blogrol update jouw blog niet, zie nu pas dit bericht. Mooie foto van Cesar hoor, precies in het midden ;-)

Moutarde zei

Dat heb ik dus ook met jouw blog sinds ik google friends connect heb aangezet. Lekker stukje software is dat :-(
En Cesar precies in het midden: kan ik mooi knippen of wat?! Hij was een heel klein mannetje op een podium dat vind ik niet handig, zeker niet op een blog.