dinsdag 24 maart 2020

Bijna half 6 in de ochtend

Kijk ze eens glimmen die kaarsenhouders; ze zijn in jaren niet zo schoon
en mooi geweest :-D Nadat ik al een tijdje wakker had gelegen en zelfs een mindfulness oefening niet hielp om de slaap te (her)vatten, ben ik maar uit bed gegaan. Een uurtje rommelen wil nog wel eens helpen om weer in slaap te vallen. Onder het genot van m'n relax playlist op Spotify eerst maar wat boeken gesorteerd die ik vorige week had uitgezocht. Uit deze hele
stapel had ik twee dozen met boeken die niet op bookcrossing geregistreerd waren; handig als ik die op facebook per categorie ter verkoop aanbiedt. Wat heeft dat met die kaarsenhouders te maken?
Nou toen ik de boeken had uitgezocht ging ik op zoek naar een kaarsenhouder die mijn lief kon gebruiken voor 'dinerkaarsen' (hij heeft wel dinerkaarsen maar geen houder ervoor). Ze zagen er niet uit toen ik ze uit de lade haalde. Met zulke vieze kaarsenhouders daar zou ik niet blij zijn ook al kreeg ik ze gratis. Natuurlijk vergeten een vooraf foto te maken :-\ Maargoed, eerst met een bot mesje de resten kaarsvet er uit peuteren en dan met een staalsponsje lekker soppen. Zo mooi worden ze; ik zou ze zelf wel willen hebben... En nu als de sodemieter naar bed, want het uurtje begint wel erg lang te worden! Truste.

Geen opmerkingen: