woensdag 15 juli 2009

Mijn eerste theezakjesknutselwerkje

Voor de scrabblelaars onder ons een nieuw lang woord: theezakjesknutselwerkje. Ik betwijfel of het op het bord pas maar afijn... Tadaaaaah, mag ik presenteren mijn eerste theezakjesknutselwerkje sinds jaren:
Ik ben meteen maar lekker ingewikkeld gaan doen, ik was al heel lang uitgekeken op de eenvoudige vouwsels. Bij de kringloopwinkel waar ik sinds een paar maanden als vrijwilliger werk, vond ik een leuk boekje. Gisteren een paar proefvouwsels gemaakt (niet eens dezelfde vormen als ik nu heb gebruikt) en vanmiddag na het werk met wat tv op de achtergrond heb ik dit doosje in elkaar geflanst. Nooit geweten dat je met theezakjes ook doosjes kunt maken. 'Tis wel een kleintje natuurlijk (3,6 x 3,6 cm is de deksel). Jippie, ik heb er weer zin in!

2 opmerkingen:

1972Galadriel zei

dat is precies groot genoeg voor 1 oorbel toch..goed geknutseld hoor :) Leuke theezakjes heb je gebruikt.

groetjes,
Gala

Xamantha zei

Oh wat leuk! Bijna magie, als je doosjes kunt maken van zakjes! :)