zaterdag 8 augustus 2009

Onze eerste combi-tas

'Kheb vaak in de natuurwinkel staan kijken naar de groente- en fruittassen en altijd gedacht dat het nix voor mij was. Toch heb ik de sprong gewaagd en heb afgelopen dinsdag onze eerste combi-tas opgehaald bij de plaatselijke natuurwinkel. Ze doen niet zo strak aan het abonnement, dus ik kan op elk moment stoppen of een andere tas bestellen.
Op de foto een glas sinaasappel-kruisbessensmoothie met het fruit dat in de tas zat. Heerlijk! Dit waren de eerste kruisbessen die ik proefde; ik ben benieuwd wat voor groente en fruit we nog gaan krijgen dat ik nooit eerder gegeten heb :-)

3 opmerkingen:

1972Galadriel zei

Oh altijd leuk een combi tas. Ik ben er mee gestopt, het stond namelijk van woensdag tot zaterdag in de koeling daar, en daardoor had je wel eens verlepte groente(wat ze wel weer netjes vervingen hoor)

Maar ik heb er altijd met plezier van gegeten (fruit was altijd super lekker)

groetjes,
gala

Moutarde zei

Lijkt me zonde als de tas zo lang staat. Heb je tips om sla (niet ijsberg) goed te houden ? Hij houdt niet van de koelkast dan verlept het heel snel.

1972Galadriel zei

Nee..daar heb ik geen oplossing voor. Sla at ik altijd zo snel mogelijk op.