donderdag 22 december 2011

Kerstpakketen :-)

Sinds begin juli werk ik via een uitzendbureau bij een bedrijf hier in de buurt. Er gingen geruchten dat de uitzendkrachten ook een kerstpakket zouden krijgen en inderdaad kreeg ik gisteren een kerstpakket :-) Best bijzonder want uit bij eerder uitzendwerk was er geen kerstpakket voor uitzendkrachten van het bedrijf waar ik werkte, alleen van het uitzendbureau zelf een aardigheidje. Mooi pakket was het, echt Hollands (zoals ook aan de doos te zien al): nl chipjes, nl advocaat, nl slagroomspuitbus, nl drop, nl pepermunt, nl appeltaart (zelf maak) etc etc. en een klein twitter handboekje (doe ik niet, maar vind ik wel geinig).
Wat ik het leukst vond is een tas die lijkt gemaakt te zijn van een postzak van PTT post. Die heb ik meteen in gebruik genomen toen ik aan het eind van de middag naar de borrel van het uitzendbureau ging. Daar kreeg ik ook een pakket mee; dat was echt raar! Een zak chips en een paar repen en pepermuntjes (prima), maar wat me het meest bij is gebleven zijn drie Honig pakjes waar je dan blijkbaar pasta en soep mee moet maken. Dat vond ik echt een misser. Het heeft blijkbaar iets met sponsering van sport te maken, alhoewel ik sporters juist een vers gemaakte maaltijd zou voorzetten en zeker geen spul uit pakjes. Ach, het is goed bedoeld zullen we maar zeggen.

Geen opmerkingen: