donderdag 6 december 2012

De eerste sneeuw

Vannacht is de eerste sneeuw gevallen die ook daadwerkelijk bleef liggen en vanochtend werd ik wakker in een witte wereld. Het is geen dik pak sneeuw gelukkig, want ik ben een beetje ziek en had geen fut de oprit sneeuwvrij te gaan maken. Mijn lief was met de leenauto naar zijn werk omdat onze eigen auto bij de garage was en die leenauto (Mitsubishi Lancer) had ESP. Nee, hij was niet helderziend maar heeft een Electronic Stability Program die minder gas geeft bv als je slipt bij het wegrijden (hoe zou mijn lief dit toch weten?;-)). Ben benieuwd of ik dat morgen als ik met die auto naar het werk ga ook ervaar :-) Overigens voorspellen ze dat het morgen een vreselijke dag gaat worden met sneeuw en gladheid. Ik hoop dat ik alweer thuis ben voordat die ellende begint. Lekker bij de verwarming met een kop thee en een boek (en tabletten voor mijn keel).

Geen opmerkingen: