zondag 21 juni 2020

Naar buiten met de fietskar (en de hond :-))

Beetje wonderlijke titel als je het zo bekijkt, maar de hondenfietskar die ik 6 weken geleden voor Rekel (en mij :-)) kocht is tot nu toe in gebruik geweest als bench zodat Rekel er aan kon wennen. Vanavond heb ik de fietskar voor het eerst voorzien van wielen en trekstang en heb ik 'm achter de fiets gehangen. Toen heb ik met Rekel allerlei oefeningen gedaan, zoals in de bench gaan terwijl 'ie achter de fiets hangt (beetje wiebelig), langzaam lopen naast de fiets terwijl de fietskar er ook achter hangt (rammelderammel doet de fietskar op de straatstenen), draven naast de fiets terwijl de fietskar er ook achter hangt (RAMMELDERAMMEL doet de fietskar op de straatstenen), in de
bench met de deurtjes dicht terwijl mama langzaam met de fiets loopt, draven naast de fietskar op het asfalt (heerlijk rustig), in de fietskar zitten terwijl mama rustig op het asfalt fietst (ging goed!), nog een stukje draven naast de fietskar over asfalt en straatstenen en tot slot nog een stukje in de fietskar op asfalt en een klein stukje straatstenen. We zijn ruim een uur zoet geweest met in elkaar zetten van de fietskar erbij en tevreden gaan we het huis in. Wat heb ik toch een knappe hond!

Geen opmerkingen: