zondag 21 juni 2020

Rekel zit op de trap (nee, niet 'sochtends vroeg om kwart over zeven!)

Omdat ik in het nieuwe huis twee trappen heb zijn Rekel en ik af en toe traplopen aan het oefenen als we bij mijn lief zijn. Naast de ingang van het appartementencomplex is een trap met hele lang treden die Rekel al goed onder de knie had dus gisteren vond ik het tijd voor een nieuwe uitdaging: een 'gewone' trap met korte treden. We zijn makkelijk begonnen met de trap links; die heeft drie treden. Rekel kwam keurig iedere keer naast me op de trede zitten. Geen centje pijn!
Tijd voor de volgende uitdaging: de rechter trap op de (niet zo scherpe) foto met dertien of veertien treden. Heel rustig gingen we steeds een aantal treden omhoog en dan kwam Rekel naast me op de tree zitten. Tot mijn vreugde ging het echt heel goed! Geen twijfel bij Rekel en
geen angst. Brokjes vielen hem ten deel
:-D Dus op naar beneden. Halverwege de trap kwam Rekel zo naast me zitten. Ik moest hardop lachen; dit ziet er echt geinig uit! Het vastleggen kostte even wat moeite (geen selfiestick bij me natuurlijk
:-\), maar Rekel bleef keurig zitten terwijl ik een trede naar beneden ging om met de selfie-stand deze foto te maken. Wat ziet 'ie er toch lief uit zo! Hij kijkt nog net niet in de lens...

Geen opmerkingen: