zaterdag 18 augustus 2007

Oprit experiment

Onze 'oprit' bestaat uit stenen met grote gaten zodat het regenwater zoveel mogelijk de grond in kan lopen. Die gaten staan vol met net wat er aan komt waaien en gras en ik vind het geen gezicht. Af en toe ga ik er eens met de grasmaaier overheen om het in te korten. Nu heb ik bedacht dat ik een klein stevig plantje in die gaten wil zetten dat er tegen kan als je er af te toe (gedeeltijk) overheen rijdt met de auto (we gebruiken 'm lang niet elke dag). Bij het tuincentrum kocht ik drie potjes Sedum. In een potje zaten meerdere plantjes dus heb ik de wortels zo goed en zo kwaad als het kan uit elkaar gehaald en stukjes in de tegelgaten gezet. Dit is het voorlopige resultaat :-)

2 opmerkingen:

1972Galadriel zei

Wow..dat is een heel verschil. Wat een beetje Sedum al niet kan doen :)

Moutarde zei

Ik ben benieuwd of het aanslaat...