zondag 2 december 2007

Decemberspel: 'Zoek uw ziektekostenverzekering'

Bent u ook weer bezig met het jaarlijks terugkerende decemberspel 'Zoek uw ziektekostenverzekering'? Wij helaas wel en ik ben bang dat dit een jaarlijks terugkerende ergernis gaat zijn :-(
ONVZ heeft het nodig gevonden onze verzekering uit te kleden, wat resulteert in één hele categorie vergoeding voor ongeveer hetzelfde geld. Schandalig! Hun portemonnee gaan wij niet meer spekken en de offerte voor een andere verzekering is al de deur uit. Erg handig bij het vergelijken van verzekeringen vind ik de Independer-site.
Ik hoop dat ons verzekeringsstelsel niet de kant op gaat van dat in Amerika. Ik zag Micheal Moore bij Oprah vertellen over zijn film Sicko, over het rampzalige verzerkingsstelsel in Amerika waar verzekeringsmaatschappijen er alles aan doen om mensen geen ziektekosten te vergoeden omdat ze anders minder winst maken. Bbbrrrr, ik moet er niet aan denken!

2 opmerkingen:

Anoniem zei

grrr ik heb steeds ruzie met de google/blogger inlog. anyways ... moet ook maar even goed kijken naar die onvz, mijn aanvullende loopt daar en als die zo uitgekleed wordt, weet ik niet of dat nog mijn voorkeur heeft.

1972Galadriel zei

Gelukkig heb ik via mijn werk een mooie collectieve verzekering..net iets goedkoper dan DSW. Want er is echt geen doorkomen aan als je gaat zoeken bij al die verzekeraars. Succes!