maandag 31 december 2007

Terugblik op 2007

Het is alweer de laatste dag van 2007. Ik heb het gevoel dat we van augustus naar sinterklaas en kerst zijn gesprongen, zo snel gingen de laatste maanden. Even terugkijken op de hoogtepunten en dieptepunten van* langzaam maar zeker is mijn uitzend/flex werk op gang gekomen, het geeft structuur aan de week en de broodnodige afleiding
* mijn schoonmoeder kreeg helaas te horen dat ze de ziekte van Kahler heeft. Gelukkig bleek het veel minder gevorderd te zijn dan het ons in eerste instantie leek. Nu is ze in remissie en gaat het naar omstandigheden goed
* we zijn met de trein naar Luxemburg op vakantie geweest, een erg geslaagde vakantie met zowel veel rust als interessante uitstapjes en heerlijke killerbilletjes!
* het was een uitstekend jaar om post rond te brengen. In de zomer geen hittegolven, geen sneeuw in de winter, gewoon een goede temperatuur met een zonnetje erbij. Helaas werd het hoog tijd om te stoppen met post bezorgen voor Selectmail. Het betaalt echt schandalig slecht, zonder vakantietoeslag en geen ziektewet. Het was een leuke manier om aan lichaamsbeweging te doen
* de ziekte van Parkinson bij mijn schoonvader begint nu toch duidelijk zijn leven te beïnvloeden
* alle planten staan nu in de tuin en we hebben dit jaar veel in de tuin gezeten en ervan genoten. Vaak ontbeten, lekker lezen, bezoek en bbq-en in de tuin
* 'k heb nu een superzuinige pc en de zonnepanelensubsidie is aangevraagd, daar ben ik erg over mijn nopjes
* MIJN boek van dit jaar is Fairshopping, een boekje met duurzame winkels en restaurants. Met behulp van dit boekje hebben we dit jaar een aantal leuke winkels en restaurants bezocht.
Al met al helemaal geen slecht jaar.

Geen opmerkingen: