zaterdag 19 september 2009

Zolderkozijn 43*100 cm

Hmm, hoe zal ik dit aanpakken; van binnenuit een kozijn aan de buitenkant verven?
Eerst maar de rand onder dat metalen stuk met de kwast, dan buitenkant met de kwast de rand en roller voor de rest en dan de binnenkant... Heel voorzichtig langs de metalen rand, oeps verf erop. Doekje erbij, zo gaat het goed. Hoe wring ik mezelf in zo'n bocht dat ik met de kwast die rand netjes kan doen.... Ppfff, ik heb helemaal geen buikspier oefeningen nodig als ik verf! Ok, de binnenhoekjes met de kwast. Niet te dik, ja zo gaat íe goed. Whiiee, met de roller de binnenkant. De bovenrand en eerste binnenzijkant gaan vlot, nu de andere kant. Waar plakt m'n haar toch steeds aan vast? Oh, oh, verf in m'n haar :-\ Snel de haargootjes uit de verf rolleren, verder met de andere kant. Oeps, m'n elleboog staat in de geverfde rand; ff de elleboogafdruk dichtrolleren. Gggrr, laat m'n haar los! Onderrandje rolleren, klaar. Verfspullen naar beneden voor een ander stuk. Toch nog ff kijken. Oeps wel erg over de metalenrand gerollerd, poetsen met het doekje... Oeps, verf van het kozijn meegenomen. In draf naar beneden om kwast kwast en roller te halen, in galop de trap weer op ;-) Heel voorzichtig randje verf met de kwast. Eeks, arm op het natte kozijn... gggrrr, laat m'n haar los! Rollerderoller. Hè, hè, het zit er op; op het kozijn en op mij :-\ Morgen de tweede laag...

Geen opmerkingen: