dinsdag 8 december 2009

Avontuur met Mr. Micra

Gisteren was ik met Mr. Micra onderweg naar mijn ouders. Ik moest tanken en toen ik uitstapte voelde ik iets raars in de zitting van mijn stoel. Het leek net of de zitting wegzakte en dat hoort niet. Ik kon niets ontdekken aan de stoel toen ik er naar keek, dus ging ik maar snel tanken want ik had nog een eindje te rijden. Toen ik wegreed bij het pompstation was ik blij dat ik het stuur van de auto vast had want toen ik gas gaf kiepte de stoel naar achteren en het scheelde niet veel of ik lag met mijn hoofd op de achterbank (zie je het voor je?). 'Eeks, moet ik zo verder rijden?' dacht ik. Toen ik remde zat ik met mijn borst tegen het stuur. Dat gaat zo niet lukken totdat onze nieuwe auto komt. Nu is de auto ooit aangepast voor mijn moeder door een bedrijf in de stad waar mijn ouders wonen. Gisteren was het te laat om daar nog langs te gaan dus vanochtend ben ik daar naartoe gereden. Gelukkig was het alleen een kapotte bout onder de stoel. Ze hebben er een nieuwe opgezet (service) en hij rijdt nu weer prima. Opluchting!

1 opmerking:

1972Galadriel zei

Ai..dat was een onplezierige verrassing! Gelukkig was het snel opgelost :)

groetjes,
Ursula