zondag 19 september 2010

Fijt 2

Het is 10 uur 'sochtends en we zijn net terug van de huisartsenpost. Gisteravond werd de pijn ineens veel erger en ondanks maximale doseringen paracetamol en ibuprofen, die ik sindsdien slik, heb ik toch veel pijn. De infectie drukt nu van onder tegen het nagelbed en het lijkt alsof er iemand een nagelvijl of iets dergelijks onder m'n nagel in m'n vinger steekt. Ik krijg onrustige benen van de pijn, ik wil schoppen. Ik had zo gehoopt dat zij een mes in mijn vinger gingen zetten, maar er zitten teveel zenuwen en bloedvaten in mijn vingertop om daar een mes in te zetten zei de dokter. Ik heb antibiotica meegekregen en dat moet na 24 uur verbetering geven. 'En de pijn dan?' vroeg ik. Ze (arts in opleiding + arts) vonden wel dat ik al genoeg slikte en die antibiotica moet de pijn ook minder maken. Nou, daar ben ik mooi klaar mee :-\ Dat wordt veel lopen vandaag voor mijn onrustige benen.

Geen opmerkingen: