dinsdag 21 september 2010

Moe

Vanochtend ging om 8 uur de wekker zodat ik mijn antibiotica kon nemen. Meteen ook een pijnstiller genomen omdat de wond schoongemaakt moest worden (de schrik van de arts-assistent met de pincet zit er goed in). Ik heb de assistente van de huisarts gebeld of zij de wond op mijn vinger schoon wilde maken (dat lukte gisteren niet goed) en dat kon. In de kleren geschoten zodat ik met de bus naar de huisarts kon (ik mocht met deze pijnstiller niet autorijden). De bus was iets verlaat dus kon ik mee (ik was ook laat :-). Er kwam wel wat pus uit. Voor morgenochtend weer afgesproken. Thuis in de stoel gezegen en afgezien van wat ontbijt maken heb ik daar best een tijdje gezeten. Ik was moe! Om half 2 toch maar in bed gaan liggen, Sully bij. Even gelezen en toen geslapen tot schoonmoeder me wakker belde om 3 uur.
Nu ik wist hoe mijn wond schoongemaakt moest worden liet ik mijn lief dat doen. Toen ik het verband er af haalde zag ik al dat er weer pus in zat. Dat moest er uit geduwd worden. AAAAaaauuuuuuu, wat doet dat zeer zeg! Het lijkt wel alsof ik geen pijnstillers heb gebruikt. Nu ben ik kapot en ga ik weer naar bed (21.20 uur).

Geen opmerkingen: