zondag 20 februari 2011

In de tuin

Sinds donderdag kan ik weer zitten en gaat het beter met mijn heup.
Vrijdagochtend ben ik naar de Chi Neng Qigong les geweest en zelfs 'savonds naar de volle maan meditatie! Kortom het gaat de goede kant op.
Zaterdagochtend scheen het zonnetje en had ik zin om in de tuin van t'ai chi te doen. Sully wilde ook mee, maar die mocht later even mee terwijl ik in de tuin rondkeek. Ik zag allerlei bloempjes in aanbouw.



Deze had ik al eerder zien staan. Ik zie ze ook in plantsoenen maar geen flauw idee hoe het heet





Deze sneeuwklokjes zijn al bezig zich voor te planten



terwijl dit nog sneeuwklokjes in aanbouw lijken






Ik ben heel benieuwd of deze hyacint het gaat redden en welke kleur zhij zal hebben





Dit druifje gaat blauw zijn. Daar heb ik er een aantal van zien staan.

1 opmerking:

1972Galadriel zei

Leuke tuinfoto's, gelukkig gaat je heup weer beter!