woensdag 16 februari 2011

Langzaam maar zeker....

Sinds dinsdag heb ik een nieuw 'ritme' ingesteld. Even uit bed, wat eten, bewegen en wat dingen doen en dan weer plat in bed (wat tv kijken of lezen) en dat zo'n drie keer per dag. Het lijkt zijn vruchten af te werpen want voorheen kon ik mijn benen en voeten niet zelf afdrogen en vandaag kon ik mijn benen zelf afdrogen (mijn voeten mocht mijn lief nog doen :-). Vanmorgen heb ik (heel voorzichtig en heel klein) Nederland in beweging gedaan, want ik had vreselijk behoefte om wel iets aan beweging te doen. Vanavond had ik Chen-stijl (t'ai chi) les en dat wilde ik niet missen omdat het maar 1 keer per 2 weken is, dus ben ik wel gegaan. Ik ging met de instelling dat ik in ieder geval de bewegingen in het klein kon meedoen, de intentie geldt. Het ging boven verwachting goed, ik heb genoten :-D
Ik sta ondertussen nog steeds bij drie manueel therapeuten op de wachtlijst en ook al gaat het steeds beter, ik wil toch ff laten checken of alles weer goed en op zijn plaats zit. Morgen lekker rusten en vrijdag naar Chi neng Qigong als het aan mijn ligt (en 'savonds naar de meditatie-avond (met volle maan)).

Geen opmerkingen: