maandag 14 februari 2011

Staand aan de pc

Her is nu een week geleden dat mijnlinkerheup raar knakte toen ik naar de brievenbus liep. 'Savonds bij aqua zumba vond mijn rug het niet zo leuk al dat gedraai, maar ik kon nog normaal bewegen. Slapen en keren in bed ging prima, staan ook maar zitten wilde niet echt. Zondag was ik bij iemand die medi-tape gebruikt omdat ik toch het gevoel had dat het niet lekker zat in mijn rug. Ik bleek behoorlijk scheef te staan; bijna 4 cm verschil tussen mijn linker en rechter been. Met acupunctuur is het rechtgezet en medi-tape geplakt ter ondersteuning. Sindsdien is het helemaal mis; liggen is niet meer fijn/pijnloos, draaien is zeer pijnlijk en sinds vanochtend kan ik nix meer van de grond pakken, alles onder heupniveau reiken levert een pijnscheut in mijn heup op (die sowieso continu pijn doet). Ik heb nog geen effect gemerkt van de pijnstillers. Zitten en opstaan is geen lolletje; ik sta nu dus aan mijn bureau aan de pc. Ik moest wachten met douchen tot mijn lief thuis kwam, zodat hij mijn benen kon drogen en me in mijn (onder)broek en sokken kon helpen. Hopelijk kan ik morgen bij een manueel therapeut terecht want dit is echt niet leuk meer :-(

1 opmerking:

1972Galadriel zei

Klinkt vervelend! Ik duim dat je snel weer alles zelf kan :)

groetjes,
Ursula