zondag 2 oktober 2011

Apenheul 2




Eind augustus zijn mijn lief en ik voor het eerst naar de Apenheul geweest. Toen we dit aan mijn schoonmoeder vertelden zei ze dat zij daar nog nooit geweest was.
We hadden vorige week donderdag met mijn schoonmoeder afgesproken, we hadden gezegd dat we die dag iets gingen doen alleen niet wat. Ze had wel het verzoek gekregen schoenen te dragen waar ze goed op kon lopen en kleding aan te doen waarvan het niet erg was als er een vlekje op zou komen.

Om kwart over 10 haalden we haar thuis op. We troffen het met het weer; vandaag was eindelijk een mooie zonnige dag met lage regenkans. We stapten in de auto en gingen op weg. Waar naartoe vertelden we nog steeds niet :-)
Toen we bij Apeldoorn kwamen waren er nog maar twee mogelijkheden: Kon. Julianatoren of de Apenheul. Mijn schoonmoeder (en wij ook wel) zijn Kon. Julianatoren een beetje ontgroeid dus was het de Apenheul. Na een foto 'voor' de ingang gingen we het park in. Eerst een stukje tegen de richting in en daar hebben we bij de eerste gelegenheid geluncht. Toen met de richting mee en zo waren we mooi op tijd voor de voederpresentatie van de doodshoofdaapjes (eerste foto). Daarna zijn we op ons gemakje het park verder door gelopen. Ondanks dat mijn lief en ik er recent waren geweest was het toch weer leuk. Volgens mij was het een geslaagde dag :-)

Geen opmerkingen: