maandag 23 mei 2011

Muziekweekend

Een aantal maanden geleden had ik een programma over Herman van Veen opgenomen van tv. Ik keek het samen met mijn lief en we besloten naar een voorstelling van hem te gaan. We waren natuurlijk hartstikke laat met kaarten bestellen en na best wat zoekwerk vond ik nog 2 stoelen naast elkaar in de Stadsschouwburg Nijmegen. Afgelopen vrijdag was het eindelijk zover. Lief en ik netjes gewassen en gestreken naar het theater :-) Natuurlijk moest ik even een bookcrossing-boekje te vondeling zetten aldaar, maar verder gingen wij geheel op in de groep 'ervaren schouwburgbezoekers. We hebben erg genoten van de voorstelling!
Verder zijn we zondag naar Scheveningen geweest. In strandtent Down Under speelt het lief van mijn zusje vanaf 8 mei elke 14 dagen jazz met verschillende muziekanten en we vonden het leuk om daar eens te gaan luisteren. Nadat we een lekkere strandwandeling hadden gemaakt begaven wij ons naar de betreffende strandtent mijn zusje en lief troffen. Onder het genot van een hapje en drankje hebben we daar van 4 tot 7 heerlijke jazz geluisterd.

Geen opmerkingen: