woensdag 25 november 2009

Boekwinkel

Vandaag heb ik rondgeneusd bij Selexys in Maastricht. Deze boekwinkel zit in een voormalig kerkgebouw, erg mooi. Mijn lief en ik hebben hier een paar uur doorgebracht, onder andere in de zithoek met een kopje koffie van Coffeelovers. Ik was zelfs verleid om een koffie verkeerd (met caramelsiroop en veel suiker erbij) te nemen terwijl ik zelden koffie drink. Het was lekker!
Terwijl mijn lief met een gekocht tijdschrift van een kop muntthee genoot ben ik de winkel ingegaan. Gaandeweg merkte ik dat ik niet zo zeer geïnteresseerd was in het kopen van een boek alswel van het opdoen van ideeën en bewustwording waar ik me bezig ben en waar ik misschien (ook) wel mee bezig zou willen zijn in mijn leven. Naar aanleiding hiervan heb ik besloten af en toe eens een (paar) uur te reserveren om een grote boekwinkel te ervaren.

Geen opmerkingen: