woensdag 11 november 2009

Mr. Micra is door de APK

Vanochtend bracht ik Mr. Micra weg voor de jaarlijkse apk. Niet naar Kwikfit waar hij de afgelopen jaren is gekeurd maar naar de garage waar we een nieuwe auto hebben besteld. Ik kreeg een leenauto mee en de receptioniste leidde mij naar... een Mitsubishi Colt. Zij wilde al gaan uitleggen hoe alles werkte, maar ik zei 'oh, maar dat hoeft niet. Deze auto heb ik al proefgereden en zijn vijfdeursbroertje hebben we net besteld.'. Ik helemaal in mijn nopjes natuurlijk dat ik deze auto meekreeg :-) Natuurlijk wilde ik wel een stukje gaan rijden dus Rielleke gebeld of ik vandaag de boeken op kon halen die zij graag kwijt wilde. Dat kon, dus ritje naar Houten stond al op de agenda. Daar was ik zo en ik zag dat een aantal boeken al waren geregistreerd moest ik denken aan OBCZ-Zevensprong die nodig wat boeken kon gebruiken. 'Ach waarom niet?' dacht ik en reed door naar Tilburg :-D Ik genoot van het rijden met cruise control, heerlijk! Om drie uur, net voor ik in Tilburg aankwam, kreeg ik bericht dat Mr. Micra door de keuring was gekomen. Helemaal niets mis aan de auto, fijn! Boekjes bij de OBCZ afgeleverd en weer in de auto gesprongen om via Den Bosch en Nijmegen naar huis te rijden. Daar mijn lief opgepikt want die wilde toch wel even meerijden in de Colt. Auto teruggebracht naar de garage en met Mr. Micra naar huis. Echt zonde dat íe over twee maanden gesloopt gaat worden want het is nog een prima auto. Maar zo levert íe wel 1000 Euro op, dus hij moet er toch aan geloven (en wij ook).

Geen opmerkingen: