maandag 30 november 2009

November 2009

Deze maand (ook gedaan/meegemaakt maar niet geblogd):
- tussen het vieze weer door in het zonnetje het wijkkrantje rondgebracht
- is Sully tijdens zijn jaarlijkse dierenartsbezoek ook weer goedgekeurd ;-) Hij heeft wel een beetje staar zag ze.
- heeft mijn retraiteweekend toch weer zelfkennis opgeleverd op een hele andere manier dan ik verwacht had
- heeft mijn lief zijn theorie-examen autorijbewijs gehaald en zijn we die avond lekker gaan eten bij een Argentijns restaurantje
- heeft het heel veel geregend en hard gewaaid
- was mijn schoonvader jarig. We kochten voor hem een pluche zwarte kat (Moortje) en het is een groot succes !:-)
- heb ik 'De tao van de vrouw' van Maitreyi Piontek gekocht
- heb ik nog meer boeken gehaald op de dozendag in Arnhem.

Geen opmerkingen: