woensdag 4 november 2009

We hebben een auto gekocht!!!

Nog geen uur geleden hebben we een poot gezet onder de bestelling voor een rode (spicy red) 5 deurs Mitsubishi Colt 1.3 Cleartec. Best een hele aanschaf en we hebben dan ook veel tijd aan besteed aan onderzoek naar kosten en testrijden van verschillende auto's. Na verschillende offertes hier en daar, zijn we vanmiddag dan toch naar een garage in een nabijgelegen dorp gestapt om voor een mooie prijs de auto te kopen. Mijn lief zette nog net iets hoger in dan ik en dat had effect want we gaan 'm voor zijn prijs kopen :-D JIPPIE!
Snel kijken welke dag de eerste werkdag in januari is, want dan krijgen we waarschijnlijk de auto geleverd. Ik had natuurlijk het liefst dat we 'm 1 januari 1 seconde over 12 konden ophalen, maar dat kannie ;-P
Hier een plaatje van de kleur spicy red.

4 opmerkingen:

1972Galadriel zei

Voor je het weet is het januarie joh :) Gefeliciteerd met je aankoop.

Groetjes,
Gala

Moutarde zei

Heb ik mooi de tijd om een verzekering voor het blikkie te regelen :-)

Ditte zei

Het is een plaatje van een auto en een erg mooie kleur! Superaankoop hoor!

Groetjes
Dettie

Alwin zei

en ik heb de auto gemaakt , tenminste een deel eer van . bedankt voor de aankoop en veel plezier,

groetjes Alwin (Nedcar)