maandag 2 november 2009

Vorderingen theezakjesknutselwerkjes

Vorige week waren Flylady en haar flybabes in de huiskamer om daar op te ruimen en schoon te maken. Een mooie gelegenheid om alle theezakjesknutselwerkjes die op de salontafel liggen 'ns af te stoffen, bij elkaar te vegen en netjes op te ruimen (was ik al weken van plan).
Er liggen een aantal knutselwerkjes die niet af zijn. Ik ben nog niet zo slim geweest vantevoren te kijken of ik genoeg theezakjes heb om een project af te ronden. Zo heb ik nu dus een doosje staan (zie bovenaan) waarvoor ik niet genoeg theezakjes heb om het te beplakken. Misschien dat ik net het deksel kan beplakken.
Hetzelfde geld voor het blauwe vouwwerkje met Liquorice zakjes van Yogi thee. De kleur van de zakjes is veranderd en ik heb van die kleur er dus net geen 8 :-(
Van de groengele gevouwen zakjes weet ik nog niet hoe ik ze in elkaar ga leggen. Het kan op drie manieren; waarvan 2 manieren met vier zakjes en 1 manier met 8 zakjes. Heb jij een voorkeur?

3 opmerkingen:

1972Galadriel zei

je ben lekker aan het vouwen zo te zien :) ik vind het vouwsel met 8 zakjes het mooist :)

Groetjes,
Ursula

Anoniem zei

er gaat vandaag een envelop vol voor je op de post, zitten ook licorice zakjes bij, hopelijk de goede kleur

Moutarde zei

Oh, ik ben erg benieuwd of de licorice theezakjes hetzelfde zijn. Hartelijk dank alvast!