woensdag 19 januari 2011

Aquazumba

Afgelopen zaterdag kreeg ik voor het begin van de pupcursus te horen dat ze geen tijd en energie hadden om mij de extra aandacht te geven die ze denken dat ik nodig heb en dat het einde oefening was. Mooi balen dus, ik kreeg niet eens een tweede kans :-(
Gisteren had ik ineens een boel tijd voor mezelf. Ik had tijd om een foto te nemen van de sneeuwklokjes die ik van het weekend in de tuin zag :-) Ik ben lekker in bad geweest en terwijl ik in bad zat werd ik gebeld dat er vanavond plaats was bij de aquazumba-les in het plaatselijke zwembad. Vanavond heb ik dus voor het eerst aquazumba gedaan, dat wil zeggen aquazumba en aquarobic want de zumbalerares was afwezig en haar collega wist niet alle 'dansjes'. Eerst vond ik het niet erg spannend, maar toen ik eenmaal in de gaten had dat je in het water behoorlijk te keer kan gaan zonder je knieƫn al te veel te belasten ging ik helemaal los! De combinatieles was leuk, maar helemaal benieuwd ben ik naar aquajoggen. Ik vind rennen niet plezierig omdat het zo op je gewrichten 'knalt' maar in het water verwacht ik dat dat heel anders zal zijn. Misschien dat ik het aanstaande maandag al ga proberen.

Geen opmerkingen: