zaterdag 1 januari 2011

Oude filmpjes

Mijn vader was bij ons met Oud en nieuw en zowel gisteren als vandaag hebben we een stuk van een dvd gekeken waar oude familiefilms op staan. In juni wilden we namelijk de filmpjes kijken op de ouderwetse manier (filmprojector, scherm etc) maar de filmpjes braken omdat ze bros waren geworden van ouderdom. Via een fotograaf hebben we alle filmpjes op dvd laten zetten, zodat we ze toch nog kunnen kijken. Leuk hoor! Ik mis wel het geluid van de projector (wav-je maken en dat op de pcboxen afspelen tijdens het kijken ?). Hieronder een screenshot/beeldje van één van de eerste filmpjes op de dvd.
Links mijn moeder, in het midden mijn zusje en ik rechts tijdens kerst 1973 in een vakantiehuisje. Mijn vader zit aan de andere kant van de camera uit het zicht.

Geen opmerkingen: