dinsdag 17 juli 2007

Lekker koel

Mijn lief ging vanochtend vroeg naar z'n werk en vroeg of ik mee wou fietsen naar het station. Na het concert van Sully eerder was ik toch al wakker dus zijn we om kwart voor 6(!!!) op de fiets gestapt. Heerlijk koel nog 's ochtends, lekker rustig op de weg EN 40 minuten in beweging.
Ik ben zelfs nog om gefietst langs de route die we gisteren hadden gereden ter inventarisatie voor de fietsrouteplanner. Ik kon mijn portemonnee nergens vinden vanochtend. Uiteindelijk het politiebureau maar eens gebeld. Hij is gevonden met alles er nog in! Fantastisch dat iemand de tijd heeft genomen mijn portemonnee naar het Politiebureau te brengen, ik was 'm in het postkantoor verloren en dat is niet naast de deur :-) Bedankt vriendelijke vinder! Een bos bloemen volgt...

Geen opmerkingen: