donderdag 26 juli 2007

Even voorstellen.... Moutarde

Moutarde is één van de bijnamen van ons poezekindje Sully. Oorspronke- lijk zei mijn lief Moutarde du Sully (waarom weet ik niet meer), maar Moutarde is blijven hangen. 'Petit chien' noemen we hem ook en 'druif' :-) Maargoed, Moutarde heb ik geleend van Sully als naam voor mijn blog. Het past wel bij mij, mijn eigen naam betekend 'peperboom' en moutarde is wel in de dezelfde richting qua pittigheid.
Mijn lief, ons poezekindje Sully en ik wonen in het midden des lands. Ik werk parttime als postbezorger in ons dorp en als oproepkracht in een distributiecentrum een stad verderop. Ik lees en bookcross, ben graag buiten, hou van natuur, praat en doe graag dingen met mijn lief en mag graag zwemmen (en kletsen) met een vriendin. Ik doe niet aan: carrièrre maken (ik werk om te leven, niet andersom), rages (boring), de laatste mode (het moet lekker zitten in 'mijn' kleuren), de nieuwste apparatuur (don't buy if it ain't broke), dure verre vakanties (oost, west, thuis best), chique feestjes en andere 'gezellige' happenings (ik verveel me dood). Ik streef naar een simpel, duurzaam en ongedwongen bestaan en dat gaat me steeds beter af al zeg ik het zelf. Aangenaam!

1 opmerking: