maandag 16 juli 2007

Amper begonnen en al heel wat blogstress




Poeh, poeh! Wat een gedoe zo'n blog maken. Vooral een naam kiezen valt niet mee, alles wat ik bedenk is al bezet. Daar ben ik al diverse keren op vastgelopen. Dan zat ik uren in frustratie namen te zoeken op internet en waarvan ik dacht dat het wel kon was bezet :-\
Nu moet het er eindelijk maar eens van komen dacht ik vanavond. Had ik wat moois bedacht, ook al bezet :-(

Ik heb nu een kreet van mijn man gepakt, ik hoop dat hij het niet heel erg vind anders heb ik een probleem :-0
Nu proberen hoe ik dit berichtje op mijn blog zichtbaar maak...
Vermoeiende bezigheid dat bloggen ;-)

4 opmerkingen:

Anoniem zei

prachtige foto van Sully!

Moutarde zei

Hij lag ook zoooo lekker in jouw tas :-)

1972Galadriel zei

ha gevonden..en ja prachtige foto van Sully :)

ohja ik ben gala :)

Anoniem zei

da's waar ook, hij zit in mijn rugzak. hihi, had ik nog niet gezien.