donderdag 19 juli 2007

Optutten?


Optutten is nix voor mij. In feestkleding voel ik me ongemakkelijk, make-up vind ik vreselijk (en mijn huid is er allergisch voor) en hoge hakken heb ik al lang geleden afgezworen. Kortom, geen polonaise aan mijn lij(k)f :-) (mooie typefout was dat)
Alhoewel... mooie nagels kunnen me wel bekoren. Mijn moeder was erg zorgvuldig met haar nagels en ook ik was al vroeg in de weer met nagelvijlen en -knippers. Ik denk ook meteen aan het zeilkamp waar ik ooit naartoe ging. Iedereen kreeg een bijnaam op het certificaat en die van mij was 'Hertogin der nagelvijltjes' (en trots dat ik was!).
Als ik lekker in mijn vel zit is dat ook te zien aan mijn nagels. Regelmatig krijgen ze een (doorzichtige) laklaag om ze sterk te maken zodat ze mooi lang worden. Eergisteravond had ik iets nieuws geprobeerd: nagellak met glittertjes. Subtiel dat wel, maar ik heb de laatste dagen meer dan eens vergenoegd naar mijn nagels zitten kijken :-)
Optutten is leuk zolang ik zelf kan meegenieten!

Geen opmerkingen: