woensdag 18 juli 2007

Oh ja, de tuin!


Toen we hier kwamen wonen drie jaar geleden was de tuin nog niets. Bij de bezichtigingen in de winter leek de tuin leeg, maar in de lente kwamen al gauw de (on)kruiden die in 'voorheen het weiland' stonden door het laagje zand dat gestort was naar boven. Na een korte vakantie stond het onkruid tot aan de billen en was de tuin nauwelijks toegankelijk. Er zat niets anders op, ik moest regelmatig onkruid maaien om te tuin toegankelijk te houden. En wat groeide dat spul hard !:-(

Die tijden zijn voorbij. Vorig voorjaar werden er stenen gelegd zodat we daadwerkelijk tuinmeubulair konden gaan neerzetten. Wat een luxe! Zo ongewoon dat ik bewust moest nadenken dat ik bij lekker weer in de tuin kon gaan zitten. Zo ook gisteravond. Het was heerlijk weer en ik dacht 'ik ga lekker in de tuin zitten eten, Sangriaatje erbij...'. En zo geschiedde...

Het zit weer in mijn hoofd na alle regen van de afgelopen tijd (en vooral ook na het hete weer). Lekker weer --> in de tuin!

Geen opmerkingen: