dinsdag 27 oktober 2009

Bookcrossing promotie

In OBCZ-Kaketoe lag altijd een map met bookcrossinginformatie, boekenleggers en stickers. Tesamen met de boekensteunen is die map helaas een aantal maanden geleden door iemand meegenomen en sindsdien ontbreekt de bookcrossinginfo aan de OBCZ. Er moet wel wat gepromoot worden want ik zou het leuk vinden als er wat meer meldingen komen. Aangezien de wat mindere ervaring met het wegnemen van de vorige map wilde ik geen geld besteden aan een folderbakje oid. Zelf een bakje maken moet te doen zijn... Ik heb een uurtje zitten brainstormen hoe ik van een stuk karton (van de Ecover wasmiddel navulling) een doosje kon maken. Dat kon wel eens een heel leuk doosje worden, misschien wel veel leuker dan ik bij Kaketoe wil achterlaten (veel te verleidelijk om mee te nemen ;-)) Toen kwam ik een paar dagen geleden in de schuur een doosje tegen waar chocoladetabletten in hadden gestaan. Qua breedte precies goed, het moest alleen wat ingekort worden. Met een vel wit papier om het te bekleden en wat ballycumbers erop zou ik dan klaar zijn. Vanochtend heb ik 'm in elkaar geknutseld, ziehier het resultaat:
Verder ben ik van plan in de boeken een velletje te doen met het 'Hallo vinder'-verhaal hoe ze kunnen melden enzo. En dan maar afwachten...

Geen opmerkingen: