dinsdag 13 oktober 2009

Onze nieuwste aanwinst

Twee straten verderop wordt een huis verbouwd. Vorige week zag ik een vrachtwagen met kraan pallets met stenen in de tuin zetten en kort daarna een afvalcontainer. Elke dag veranderd er wel iets. Gisteren zag ik bijvoorbeeld twee velux-ramen in de container staan en moest ik denken aan ons velux-raam waarvan de kitranden afbrokkelen. Misschien zat er een zelfde maat bij? Geen tijd om te kijken/vragen toen. Toen ik een paar uur later er weer voorbij reed lagen er twee zonnepanelen naast de container en was er iemand aan het grasduinen in de container, een busje stond klaaar om spul mee te nemen. Tja, zonnepanelen vind ik erg interessant, dus voordat ik bij ons huis was ben ik omgekeerd en heb aangebeld om te vragen of ze die zonnepanelen weg deden. Nou zei die meneer ik wilde ze eigenlijk op marktplaats zetten maar je mag ze voor X Euro meenemen. Een beetje voorzichtig ben ik wel dus wilde ik eerst even kijken of ik meer informatie over die panelen kon vinden (Duosun van Ubbink). Die meneer had geen haast dus vond het geen bezwaar als ik eerst ging onderzoeken. We hebben de zonnepanelen toch eerst maar even bij die meneer in tuin gezet zodat we zeker wisten dat ze er morgen ook nog zouden staan.
Vandaag zei mijn man echter, waarom koop je ze niet gewoon. X Euro is geen geld en ik vind het wel leuk om daar aan te sleutelen. Afijn, zo geschiedde. Ziehier onze nieuwste aanwinst: Ze staan nu zo dat ik morgen de stekker in de berging in de carport kan aansluiten. Duimen dat ze het doen...

1 opmerking:

1972Galadriel zei

Dat is nog eens een mooie aanwinst voor een prikkie :)