zondag 25 oktober 2009

Weekend week 41

Gisteren hebben we een Mitsubishi Colt proefgereden. Mr. Micra begint nu echt slijtagetekenen te vertonen dus alhoewel ik had gepland nog drie jaar van zijn diensten gebruik te maken zijn we toch maar op zoek gegaan naar een vervangende auto. Dit is de vierde auto die we proefrijden (zie elders op mijn blog). Verder nog naar twee garages voor folders en informatie en om vijf uur een hele late lunch bij Burger King gegeten. Thuis lekker gedouched en op de bank gezegen om wat tv te kijken. Om half 9 ging ik naar boven waar ik tot 12 uur gelezen heb voordat ik het licht uit deed ;-D Goed boek, The chamber van John Grisham.
Vandaag wordt 'grote pc ombouw dag'. Mijn lief heeft een nieuw moederbord en nog wat spul gekocht en als ik zo klaar ben met ontbijten gaat mijn pc uit, zodat ik 'm uit elkaar kan halen en met het 'oude' moederbord van Mijn lief weer in een andere kast kan inbouwen. Hij doet dan z'n eigen pc en zo kunnen we gezellig samen 'knutselen' vandaag (en hopelijk aan het eind van de dag twee werkende pc's er aan over houden :-)

Geen opmerkingen: